dinsdag 10 november 2009

j'adore mon amour.

yes my new tee I made yesterday! and again my zara blazer it's so nice and comfi I can't help wearin it a lote hihi.
blazer, boots Zara - shirt DIY - jeanslegging Pieces - scarf H&M.

20 opmerkingen:

Unknown zei

Supermooie outfit! Vind vooral je blazer en shirt echt gaaaf.

I'M THAT CHIQ zei

Mooie foto's en ik heb die blazer ook en kan mij voorstellen waarom je hem vaak draagt :D

Laura zei

wauw! één van je mooiste outfits!! (vind ik)! leuke foto's ook
x

Posh zei

Ik vind je shirt echt super, hele mooie outfit!

Liset zei

Mooie foto's!

Sally zei

die blazer! <3

J'adore Vogue zei

Erg mooie outfit dit!

Vind je nieuwe header ook leuk

Fashion Insanity zei

Prachtige outfit!! Je shirtje en blazer zijn echt super <3 !!

Lexy @ QUIRKY EXPLOSION zei

Such a cute tee! You made that? Fantastic :)

Thanks so much for stopping by!
girlwiththebowtie.blogspot.com

Jenna zei

Absolutely LOVE that shirt!!

COME OVER TO THE DARK SIDE... WE HAVE CANDY zei

Super outfit! Je tee is echt heel mooi geworden! & die blazer staat je ontzettend goed!

Andie zei

AWESOME DIY! love the blazer! :D

http://blair-waldork.blogspot.com

bisou-joue zei

nice outfit !
thanks for your sweet comment !

Fashionable and Me♥ zei

super gaaf shirt! & leuke outfit!

Ilanka Verhoeven zei

Nou die van jou is ook erg mooi gelukt!
X, fashion-nerdic.

Lexy @ QUIRKY EXPLOSION zei

Woohoo, I still love your tee. You look very parasian, beret and all. I love it!

Thanks so much for stopping by!
quirkyexplosion.blogspot.com
(P.S. I changed my blog name, please update your links!)

delina zei

super outfit! je blazer en shirt zijn echt TOP meid x

jennifer Jacobs zei

Vind je shirt echt zo gaaf! Heeft ie de wasmachine overleeft ?

Judith zei

Dit is leuk, leuk, leuk!

Acid Beth zei

Nice shirt! En een leuke outfit.