donderdag 24 december 2009

a dream coming true.

because our trip to rotterdam was canceled because of the large snowfall (about 20 to 30 cm) we went to Arnhem that's closer to Nijmegen and the only train that was riding at that moment. I bought these LOVELY shoes at sasha. I already seen them before but now I had the money. I totally adore them. on some pictures they look gold but the studs are silver.
Now i'm going to continue packing for Austria! I'm leaving Saturday and i'm off til the second of Januari. The wheather is awfull there at the moment ;s blugh..

16 opmerkingen:

Hilde zei

Leuk zeg!

Dodo zei

Jammer dat de treinen niet meer reden :O Maar Arnhem is ook heel fijn om te shoppen :)

Your name here zei

Heel gaaf, vind ze super!!

Nadia zei

hele gaafe schoenen! echt cool! xx

Anoniem zei

Mooi!

J'adore Vogue zei

Leuk zijn ze! Veel plezier in Oostenrijk en fijne kerst!

horses wolves and swans zei

die laarsjes wilde ik ook! maar ze waren zo duur :( zijn ze nu nogsteeds rond de 100 euro?

Kathelijne Aardema zei

mooie laarsjes!!

Ingelise zei

Hee, Sacha shoes! Mijn nieuwe collega kwam van de week naar me toe met die schoenen: Hee, deze zijn wel heel tof! En dat zijn ze ook.

Fashiable | Nanne zei

ik blijf echt van je laarsjes houden.

Photographs by Anne zei

prachtig !

Posh zei

Die zijn idd heel mooi, de Sacha in Leeuwarden had ze helaas niet.. ;)

Alvast een geweldig en gezond 2010 toegewenst!

KY zei

De schoenen zijn heel erg leuk!

Nog een gelukkig nieuw jaar :)

Laura zei

erg mooi!!

sophia noa zei

wat mooi!

anoniem zei

Super leuke schoenen ! Jij hebt ook een leuke blog !