ordered this yesterday @ H&M I hope the trenchcoat will fit perfect I like the way he's made. And the skirts I got from my grandmother! The purple skirt you will recognize from a few posts back. I ordered it in a size 36 and I got 44 :s so i ordered it again but then in purple i thought nice autumn colour:) off to school now with still my EYE that's red:( and then work pff...
6 opmerkingen:
Leuke dingen! Ik denk dat er een vloek rust op die rokjes :p Ik had er ook een keer eentje besteld en die zat toen helemaal niet bij mijn bestelling! Nu heb ik een bestelling gedaan zónder dat rokje.. zit dat rokje er opeens 2x bij (in zwart en paars!). Nou ja..
x
oh ow, the trench! (L)
Die zwarte ruffled rok vind ik ook zo leuk!
x, fashion-nerdic.
Beide rokjes heb ik ook, leuk ;)
Dat paarse rokje zit zó ontzettend fijn.
Ik heb hem in 3 kleuren, haha.
X
De trenchcoat ziet er heel leuk uit
Een reactie posten