zaterdag 1 mei 2010

I would climb over the rainbow to make you feel my love.

Hello!
Long no blogging. I hate it when I have no time. I celebrated Queensday! (You can see my pimped nails on the last photo) And today I went to the freemarket in Cuijk and I found a beautiful desk that I'm going to paint white for in my new room (that I will show you soon because it's almost finished!!) I also bought some other nice stuff that I will show an other time:)
Have a nice weekend:)
xxx

skirt, blazer Zara - shirt, tights, nailpolish H&M - Mary Janes ? - Jewellery Six, Fashionology, H&M.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

My nails in the colours of the Dutch flag:)
Image and video hosting by TinyPic

37 opmerkingen:

Mila zei

We have a same skirt but mine is dotted.I should buy that one as well.I also love your nailpolish and rings :)
xx

Cindy Van Dyck zei

Hele leuke outfit meid! Je rokje & blazer zijn zo leuk! Ook je nagels zijn mooi

moded'amour zei

mooie ringen!

HARRIET TOWN zei

Leuk rokje! En super die nagels!!

anoniem zei

leuk! Dat rokje heb ik vandaag in het blauw gekocht :D

Lenine zei

leuk! Ik had mijn nagels ook geverfd, maar dan oranje^^

Hilde zei

Ik vind je rokje en blazer superleuk! En ik ben jaloers op je vlinderring! Ik zoek hem echt al heel lang :(! Je wilt hem zeker niet weg doen? haha

Vera zei

hey! love the colour of your top :) so lovely. and those tights too!

Sara zei

Cute outfit!
xx

Nemesis zei

Nice outfit!!! Heel cool gecombinerd met dat rokje. Vind die zilveren ring echt gorgeous, van waar? ;p

xxx

Unknown zei

MOOIE ringen!!

Phuong zei

leuke outfit! Je nagels zijn leuk gedaan ;)

Judith zei

Leuk!

Fashiable | Nanne zei

Haha een paar vriendinnen van mij hadden ook zo hun nagels gelakt, echt super knap, ik zou het nooit kunnen. En je ziet er weer leuk uit meid!

Fashionisaparty.com (Suz) zei

mooie ringen.. de vlinder heb ik ook :)

white snow zei

i like your skirt, blazer, earring and nailpolish

i love the ring

sophia noa zei

wat een leuk rokje & ring! staat je goed.

Iulia Romana zei

Your nail art is fantastic !

Fashion By He zei

great dress, love the blog, you have amazing style

come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

fashionbyhe.blogspot.com

NjC zei

haha nicee ik had mijn nagels ook rood wit blauw!

Petitebine zei

Leuke outfit, mooie sieraden en blazer! x Robine

Beatlovingmusic zei

Je nagels en sieraden zijn echt PRACHTIG!

Lana zei

Leuke outfit, super rokje!

Eva zei

Oh wat heb je je nagels leuk gedaan! Geweldig!
Ook hele leuke outfit, met al die streepjes :)
Die huge ringen vind ik ook heel cool!
leuke blog heb je!

Unknown zei

schattige outfit meid! :)
xx

FESI-NOIR zei

Die eerste foto is erg leuk!

xx fesi-fashion

Sanne zei

Leuk je nagellak! Mooie blazer heb je aan

Anoniem zei

je ziet er mooi uit ! mooie blazer en panty :)

haha grappige nagels zeg!

STYLEBYLISS zei

Gaaf die nagels! En je ziet er weer top uit!

micol zanzuri zei

i really really love it!!!

Mirjam zei

Mooie blazer!

Photographs by Anne zei

schattig outfitje!

http://www.annevanderburg.blogspot.com

Ambypure zei

Leuke outfit en cool je nagels zo op koninginnedag!

Anoniem zei

lovely rings cool nail polish you looks great

Fashionable and Me♥ zei

Super leuke outfit!
Dat rokje is heel erg leuk & je nagels ook =D

Cupcakes are fashion ! zei

I like your striped skirt and those blue nail are so hot !

http://cupcakesarefashion.blogspot.com/

X0X0, C.

The Allure House zei

Love antique cars :)

Kisses.