maandag 31 mei 2010

My second love.

YEEEAH my scooter is in! But can't drive on it untill I got my license. (And I'm gonna get that in july...) So untill then just stare at this beauty in my garage. Still making some test rides;p


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

26 opmerkingen:

ForeverPetite zei

aah die mio scooters zijn echt zoo leuk! En het zijn de enigste waar ik bij aan de grond kan hahaha :P

Sanne zei

Mooie scooter! En je outfit is ook leuk

Marleen zei

Wat een leuk ding haha!(:

anne zei

aaaaah super vetttt! echt heel leuk, misschien een beetje brutaal maar zou ik mogen weten hoe duur die was?

Fashiable | Nanne zei

Hij is echt gemaakt voor jou haha, hij staat je leuk!

lovert zei

@ anne.
Tuurlijk mag dat. Hij is tweedehands, en heb hem voor 900 overgekocht;)

Lily zei

WAUW ik ben echt jaloers, wou dat ik 16 was en zo'n scooter had!

A Gluten Freestyle zei

OH WOW I love this... Now I want a scooter!
x

Valery zei

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah !
wat mooi zeg, en dan ook nog wachten, kan je er al een beetje op rijden??

Je outfit is echt super leuk & die laarsjes echt lovely.

Lots of love
XOXO valery

Unknown zei

Wow chick, supergaaf! En hij matcht zelfs bij je outfit haha :)!

Cindy Van Dyck zei

Een Vespa is een MUSTHAVE! Hij past echt goed bij je!

Amber zei

wauw super leuk meid!
x amber

Sara zei

Omg it's so cute! Congrats :)
xx

Marina e Camilla zei

Woww, love so much your scooter... And boots! :D an hug

Phuong zei

ziet er leuk uit! Hele leuke scooter

Vera zei

congrats! it looks great :)

dblchin (double chin) zei

ur scooter is totally awesome! I hope u get ur license soon!

I V Y zei

ahaha i love it, looks like heaps of fun!

Iulia Romana zei

Wooooow,love the photos ! And the fact that your outfit matchs the morotcycle !

Unknown zei

fabulous x

Cindy zei

Echt super die scooter! Ik wil er ook heel graag eentje! X

Anoniem zei

oeiii, hij is echt mooi!

Mila zei

Oh wooooooow,I love it!You`re so lucky :)

My Lack of Style zei

Wat een beauty!!

Mauranne zei

wauw!!!! had ik er mr zo eentje!! xx

KY zei

Oeh leuk zeg, nu maar snel je scooterrijbewijs halen!