woensdag 16 juni 2010

Last day 15!

So this is the last day that I will be 15, tomorrow finally 16 hihi! well it was kinda hot today, this was my outfit a little basic;)


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Cindy Van Dyck zei

Wat hebben jullie geluk! Hier is het superkoud! Je outfit is heel mooi & alvast een gelukkige verjaardag meid!


Ik heb mijn verjaardagkadootjes al 3maand op voorhand gekregen, haha :D!

Anoniem zei

Mooie sandalen! Leuke ouftit!

Unknown zei

Leeeuk! Superschattig rugzakje <3.

Valery zei

heel erg leuk <3
je broek is echt nice
xoxo

Phuong zei

Je ziet er leuk uit en alvast gefeliciteerd!

Sara zei

you look so cute! great outfit :)
xx

Fashiable | Nanne zei

mooie look en de laatste foto is erg leuk!

Sarah zei

happy birthday! I really love these photos, your bag is adorable! xx

Petitebine zei

Mooie outfit en leuke foto's!

Anoniem zei

you´re so lovely!

phenlythylamine zei

go get drunk (:
I love your blogtitle btw. so true
xxx

Anoniem zei

love the green nailpolish!

xo

justyna

I'M THAT CHIQ zei

Heel leuk!

Irene zei

Heel leuk! Vooral die broek! Super
www.myfashionfindings.blogspot.com

Amber zei

super leuke outfit gaaf rugzakje!
x amber

sophia noa zei

wat een mooie outfit! ook leuk dat rugzakje :), en nog gefeliciteerd!

FESI-NOIR zei

aahh je tasje is heel cute!

xx fesi-fashion