donderdag 3 juni 2010

Summer is in!

The wheather is so warm! I love it, I laid in the sun for the whole day in my bikini:) And this was my outfit of today!


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

28 opmerkingen:

Mila zei

Amazing jumpsuit!But shoes,they`re soooo amazing!Perfect color!
xx

Petitebine zei

Mooi hoor! Gave jumpsuit, staat je ook goed!

Cindy Van Dyck zei

Prachtig! Ik ben verliefd op je heels meid!

Unknown zei

Hi honey!!

I LOVEEE summer..
I loveee your look...
I loveee your jumpsuit...
I loveee your sandals!!! <3

Great blog!!!
xoxo*

Ivânia Diamond ;)*

Phuong zei

wat een leuke jumpsuit!! Staat je heel leuk

Oh to Be a Muse zei

the h&m romper is adorable. love the rompers with and without sleeves.

http://cherylclarke.blogspot.com

The fashion building / DIY zei

Waar heb je die geweldige jumpsuit gekocht?!

Fashiable | Nanne zei

Hele mooie kleur jumpsuit en je heels zijn ook prachtig!

- zei

aah dit is echt mooi
ik snap niet dat ik jou nog nooit @ellegirl heb gezien

Benthe zei

Wow! Ik vind het zoals de anderen echt een hele leuke combinatie. Ik zou zelf eerder voor schoenen kiezen die ongeveer de kleur van je riem hebben maar dat wil niet zeggen dat die blauwe niet leuk staan.

Sara zei

I want your shoes!
xx

Celia González zei

The shoes are beautiful ... Is H & M? A kiss

Bunny Ears zei

wow die kleur is geweldig!!

Amber zei

super mooie outfit!
die kleur staat je echt geweldig!
you rock!
x amber

Vera zei

love the bright blue colour on you! :)

Valery zei

Mooi! & die kleur staat je goed.
Je schoenen, JALOERS.
IK VIND ZE PRACHTIG !!
lots of love
xoxo Valery

Rebecca zei

The colour is amazing! Love the romper especially (:

http://itscohen.blogspot.com/

I'M THAT CHIQ zei

Hij staat je zo mooi! die kleur wauwie

Lenine zei

Waar komt die geweldige jumpsuite vandaan? H&M??

Anoniem zei

the playsuit looks amzing! where is it from ? HM?

<3

Rosa

anoniem zei

wauw die jumpsuit is super ! Hij is toch van de h&m? zo ja, staat hij nog op de site?

Unknown zei

super jumpsuit!! x

Birgitte zei

Super leuke jumpsuit! Staat je echt heel leuk!

Xoxo Birgitte

http://fashionaccordingtobirgitte.blogspot.com

Beatlovingmusic zei

Erg leukkk!

lovert zei

even voor iedereen: de jumpsuit is van de H&M en hij stond laatst nog op de site maar is nu uitverkocht volgens mij.

Translation
For everybody: the jumpsuit is from H&M, and it was on the site for a while ago, but know it's sold out.

Judith zei

Cooool!

La pépite modeuse zei

SUMMER ! Lovely pictures !
Kiss

Unknown zei

this looks great! what an amazing color :)