Today, and I can keep saying it but it's so lovely outside:) After school I went to the city to eat an icecream with a friend that was very nice. And today again my pieces jegging but it's so comfi:)
today: jegging Pieces - top, ring, nailpolish, scarf H&M - bag Invito - blazer Vintage - Shoes Vintage.








today: jegging Pieces - top, ring, nailpolish, scarf H&M - bag Invito - blazer Vintage - Shoes Vintage.








31 opmerkingen:
looks goood
heel erg leuk, vooral je schoentjes!
Mooi hoor!!
leuk jasjes zeg! en je nagellak is heel mooi.
Hele leuke outfit! Je ring, shoes & sjaal zijn echt leuk!
Mooie outfit! Schoenen, blazer en jeans zijn heel leuk!
Super mooie outfit!!!
x amber
Moooie outfit!
Je schoentjes zijn echt heel erg leuk & ook je blazer is echt geweldig!
Love the bag and jeans!
Wauw, waar heb je die ring weg?
xoxo Rikst.
* www.stylishfashionable.blogspot.com *
leuke outfit, vooral je blazer. staat je goed!
leuke ring en tas!
I like the shoes! :) Cute blog!
Xoxo.
Erg leuk outfitje!
Leuke outfit, volledig mijn stijl :)
xoxo
http://vivre2.blogspot.com
Leuke outfit, mooie kleurtjes bij elkaar.
En mooie ring!
Love your ring!
love the scarf and the blazer!
mooie look meid! leuke schoentjes ook!
xx
Superleuk!
kusjes
you look gorgeous girl- love the classic outfit. and that blazer is to diee for.
xx
http://cgi.ebay.com/SILVER-SPARKLING-RHINESTONE-SEQUIN-BRA-38-LATIN-DANCE_W0QQitemZ380216828988QQcmdZViewItemQQptZUS_CSA_WC_Intimates?hash=item5886b0643c#ht_2662wt_1165 kijk eens aan ;)!
Waar is die onwijs leuke ring van <3?
Dankjewel!
Elkaar gaan volgen?
kusjes
leuke outfit! die ring is echt nog steeds supermooi.
alsjeblieft :)!
oh echt? Heb je die pas gekocht (zo ja, online shop of winkel?)?
Sorry voor de vele vragen haha
I love the colour of the scarf! And the leggings from the post below is great ;)
Super leuke outfit :)
x
cuteeeee shoes!!! I really like your blog. I'm a new follower : )
Please check out my blog as well when you get a chance. Thanks!
www.the-blisslist.blogspot.com
Your outfits are tres adorable!
SO PRETTY!
http://squishingmushrooms.blogspot.com/
die grote ring met die bloem erop is erg mooi! de andere ringen trouwens ook :) x
www.maaureeen.blogspot.com
Een reactie posten