dinsdag 16 maart 2010

Put it in a love song.

Today not very special and the colour of the blue jacket comes out wrong on the photo..
jacket, dress, shoes, tights, butterly ring, trenchcoat, scarf - H&M *gosh..*

Never give up on the good stuff.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

24 opmerkingen:

Mirthe zei

Jouw blauwe jasje is echt fantastisch. Waar heb je die vandaan?

moded'amour zei

leuk!!!

anoniem zei

helemaal geweldig !

Sarah zei

mooie outfit! geweldige ring.

Cindy Van Dyck zei

Leuke outfit!

Unknown zei

Leeuk jasje!!

Anoniem zei

You have gorgeous hair! And I love your butterfly ring!

Anoniem zei

Je jurkje en jasje zijn supermooi. (en op de vraag ze komen allebei van de kringloop)

Chiffon Dreams zei

I love how much lush greenery there is in the background! I miss nature sometimes since I'm in the city :)

Don't forget to stop by my blogs!
http://dreamingchiffon.blogspot.com
http://notthathaute.blogspot.com

Amber zei

Super mooi jurk panty en jasje!
staat je echt goed!
x amber

Marleen zei

Wat een prachtig jurkje,
en jasje!

Lieselot zei

aww superbedankt! :) ik doe m'n best het zo leuk mogelijk te maken, haha. ik volg jou ook!

xoxo'

Lana zei

leuke outfit! vooral je panty, zag hem ook al bij ketshi! waar is die van?

Fashion Insanity zei

Wat een leuke outfits!! :)

Phuong zei

Je ziet er super leuk uit meid!!

Vera zei

love your leggings and those shoes are fabulous!
ps. check out/follow my blog? :)

M&E zei

love your tights!!!!
nice outfits!! ^_^

kisses
http://sisterslovefashion.blogspot.com/
M&E

C zei

The pictures are nice. I like your little black dress!

J'adore Vogue zei

Mooie trench, en dat blauwe jasje vind ik ook leuk.
En mooie foto's hieronder!

anoniem zei

de ene keer hoor ik dat het de 18e is en de andere keer dat het de 25e is. Ik weet het dus ook niet helemaal zeker :P

Fashiable | Nanne zei

perfect look!!

Lotte zei

mooi dat jurkje van fluweeel

Lana zei

Okeee bedankt, ga morgen gelijk even kijken!

Raphaëlle zei

Cute outfit, I love the jacket !
All the clothes I am wearing today are H&M, so I understand you. H&M is God. :D